Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Αντε γαμησου κωλοζωή!

Ξέρω οτι ειμαι κοριτσάκι και δεν κάνει να βριζω.Δεν το λέω όμως με θυμό πια.Αυτή τη στιγμή τραβάω την πρίζα,κλείνω την πόρτα,παίρνω πούλο πώς το λένε.Δεν έχω τίποτα που θα μου κόστιζε να χάσω κατά κάποιον τρόπο.Ανιωθίλα.Ούτε να κλάψω θέλω ούτε τίποτα.Το λέω με την πικρία της παραίτησης και αφήνομαι σε ό τι έρθει.Άστοδιάλο.Βαρέθηκα.Την μοίρα μας την ξέρουμε.Και όποιος λέει ότι αυτό είναι μιζέρια δε με εχει καταλάβει καλά.Είναι "το παρατάω μπας και βρω την υγεία μου/δεν ασχολούμαι/τσίμπα!".Δεν μπορώ και να το εξηγήσω και πολύ καλά τώρα αλλά κάπου έπρεπε να τα πώ τωρα ΤΩΡΑ.Και μια που εκ των προτέρων ξέρω ότι το μπλογκ έχει για μένα καθαρά αυτοψυχαναλυτική/εκτονωτική λειτουργία και δεν απευθύνεται σε κανέναν τα λέω και δεν δίνω και λόγο.

4 σχόλια:

kostasK είπε...

εκτονώσου χορεύτριά μου εκτονώσου!
Όχι απλά χρειάζεται που και που, αλλά επιβάλλεται κιόλας!

Πάντως (και επ'ευκαιρία του ερχομού τους) το παρακάτω πάντα (ή σχεδόν πάντα) κατάφερνε να με ηρεμήσει...

http://www.youtube.com/watch?v=Bn4pBPSbqgc

cosmic dancer είπε...

ευχαριστω πολύ για το τραγούδι είναι όντως πολύ όμορφο αλλά δαιμονίζομαι κιόλας στη σκέψη ότι όλη η καφροπαρέα θα πάει χαλαρά αθήνα να τους δει και εγώ η ακρίτισσα θα μείνω να φυλάω τα σύνορα!

Αν και δεν μπορώ να καταλάβω την λογική κάποιου που επιθυμεί η συντάκτρια αυτού του μπλόγκ να μπαίνει πιο συχνα,οφείλω να το εκτιμήσω και να τον ευχαριστήσω και επίσης να τον ενημερώσω πως θα πάω τώρα σε ένα εξωτικό μέρος που δεν θα έχει ιντερνετ μπορεί ακόμα και για μήνες οπότε μάλλον θα αργήσει να λάβει update από πλευράς μου.Αλλά φαίνεσαι δυνατός θα αντέξεις!Είμαι σίγουρη πως θα μπορέσεις να βρεις την ίδια σουρρεαλιστική (θα θελα να λέω) δόση υστερίας και σε άλλα μπλόγκ και σε πολύ ανώτερη ποιότητα.

(Είχα σκοπό να διαγράψω τα συγκεκριμένα ποστ αλλά μια που τα διάβασες εσύ δεν πάει στο καλό!Επίσης είμαι κάπως πνιγμένη αλλά η σκέψη μου είναι πάντα στο blog σου και με την πρώτη ευκαιρία θα το ξαναβεβηλώσω και αυτό.)

Συντροφικούς χαιρετισμούς στη Θεσσαλονίκη!

kostasK είπε...

Άσε...άσε, κι εγώ στα ίδια είμαι με τους REM. Έχει πέσει πολύ δουλειά και φοβάμαι πως η τσακαλοπαρέα θα κατέβει χωρίς εμένα.

Υπάρχει τέτοιο εξωτικό μέρος που δεν έχει internet? cable έστω?
Anyway (όπως λέμε και στο μαγευτικό Ντεπώ) λίγη αποιντερνετοποίηση δεν πείραξε κανέναν (ψέμματα! αναφέρθηκαν μαζικές αυτοκτονίες, αλλά δε στο λέω μη σε τρομάξω).

Να είσαι καλά χορεύτριά μου και να προσέχεις έτσι μικρούλα και ...εχμμ...γκουχ... αθώα που είσαι (χεχεχε)

Το muz!cOn θα είναι πάντα εκεί και θα περιμένει να το βεβηλώσεις!

Και ένα άλλο αγαπημένο μου για το ταξίδι:

http://www.youtube.com/watch?v=VoywO4mjUDQ

Ανώνυμος είπε...

όλους μας πιάνει ώρες ώρες μια απελπισία...μερικές φορές πρέπει να μας πιάνει, πιστεύω ότι αν βγεις αναλλοίωτος από ένα απελπιστικό σοκ σε κυριέυει μετά μια αύρα "ξυλόπετρίασης*" και ηρεμίας...

*τοπική διάλεκτος