Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Tι παίζει το i-pod αυτόν τον καιρό


  • Μogwai-I Can't Remember
  • The Mars Volta-Televators
  • Portishead-The Rip
  • The Shins-Black Wave
  • The Decemberists-The Island:Come and See,The Landlord's Daughter,You'll Not Feel The Drowning
  • Broken Social Scene-Stars and Sons
  • Explosions In The Sky-Six Days At The Bottom of The Ocean
  • Elbow-The Bones of You
  • Sparklehorse-Cow
  • The Music-The Walls Get Smaller
  • Broken Social Scene-Lover's Spit
  • Pacific!-Hot Lips*
  • Cold War Kids-Passing The Hat*
  • Μίκρο-Το Δωμάτιο*
  • Manic Street Preachers-Send Away the Tigers
  • Explosions In The Sky-Greet Death
  • Kasabian-Ovary Stripe
  • Stereo Nova-Δεν Αλλάζω Τα Ηχεία Μου
  • Βeck-Everybody's Gotta Learn Sometimes
  • Stereo MCS-Set It Off *
  • Keziah Jones-Afrosurrealish for the ladies *
  • Μοgwai-The Sun Smells Too Loud
*όπου αστερίσκος,άσχετα μεν,ακούγονται δε συνοδευτικά με τα υπόλοιπα προς αποφυγήν απόπειρας αυτοκτονίας

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ http://toxicare.wordpress.com/2007/07/16/oceans-never-listen-to-us-anyway/
άλλα τέσσερα κομμάτια για να περάσεις στη λίστα σου :)

cosmic dancer είπε...

Done!!Songs added!Είσαι η dealer μου και μας έφτιαξες εμένα και εμένα πάλι νυχτιάτικο!να είσαι καλά!ε μίλιον γκιζίλιον θένξ!!!i am your humble servant!(υπόκλιση)

δεν μπαίνω στη διαδικασία να σχολιάσω το κάθε τραγούδι ξεχωριστά γιατί τέτοια ώρα (2:40 a.m) δεν είναι αρκετά νηφάλιο το μυαλό μου για να γράψω οτιδήποτε πόσο μάλλον εμπεριστατωμένα σχόλια όμως μια κουβέντα θα σε πω και να την βάλεις καλά στο μυαλό σου:έχουν ήδη αρχίσει να λιώνουν στο παίξιμο τα κομματόπουλα!χιλιάδες ευχαριστώ στη νιοστή!

kostasK είπε...

Πολύ ωραία πράγματα παίζει ο ipodης αυτόν τον καιρό :)

Ανώνυμος είπε...

anytime, dear! και επειδή τα καλά ντηλέρια (όπως ξέρουμε απ' τις ελληνικές βιντεοταινίες του '80, με τη Σοφία Αλιμπέρτη να συναντάει τον πρεζέμπορα στο πάρκο και να ακολουθεί η στιχομυθία "έχεις μαύρο;" - "όχι αλλά έχω άσπρη") πρώτα σε γλυκαίνουν με μικρή δόση και μετά σου ρίχνουν το fatality, εδω --> http://toxicare.wordpress.com/category/mp3-scripta/
μπορείς να βρεις μαζεμένα όλα τα σόνγκια που έχω ανεβάσει κατά καιρούς.
Knock yerself out kiddo!

cosmic dancer είπε...

Λεπόν άντε να μπώ και στη διαδικασία γιατί σε συμπάθησα razz,αλλά κοντολογίς νομίζω πως το shut up i'm dreaming of places where lovers have wings με έκανε τρομερή εντύπωση.Λίγο πιο τρομερή από τα υπόλοιπα γαμιστερά δηλαδή.(now that i have slept on it.)Πρέπει να προσέχω με εσένα θα βρούνε το βρωμερό κουφάρι μου σε κανά χαντάκι με το i-pod/σύρριγγα στο χέρι από overdose.

Kostask,o i-podης μου χαίρεται που το ακούει αυτό (γιατί ο δικός μου i-podης είναι σούπερ ντούπερ γουάου διστημικός και ακούει κιόλας αυτά που λέμε γι'αυτό να προσέχουμε τι λέμε ενώπιόν του).Όπως βλέπεις όμως,εγώ δεν είμαι παρά ένα ταπείνό χαμομηλάκι.Η razz είναι η πραγματική μαϊστόρισσα,η μεγάλη προφεσορέσσα,εγώ από αυτήν ψωνίζω και την συνιστώ ανεπιφύλακτα!