Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΠΡΟΣΟΧΗ!


  • Μην συνανασρτέφεστε ΗΛΙΘΙΑ ΑΤΟΜΑ.

  • Η μεταδοτικότητα της ηλιθιότητας έγκειται στην αδρανοποίηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας του δέκτη.Μην γελάτε με ηλίθια αστεία.

  • Η επικινδυνότητα της ηλιθιότητας συνδέεται με την αδυναμία αντίληψης των συνεπειών των ενεργειών τους και την αδυναμία συσχετισμού αιτίου-αποτελέσματος,έντονα και χαρακτηριστικά συμπτώματα τα οποία παρατηρούνται στα ηλίθια άτομα και αργά ή γρήγορα πυροδοτούν το ξεκίνημα μιας καταστροφικής σειράς ατυχών γεγονότων.

  • Μην παρασύρεστε από την χαριτωμένη/συμπαθητική αφέλεια.Μείνετε απόλυτοι και ακλόνητοι στον αποκλεισμό ηλίθιων ατόμων.

  • Eνημερωθείτε και Προφυλαχτείτε ΤΩΡΑ.Η πρόληψη σώζει.

Ένα κοινωνικό μήνυμα,ευγενική προσφορά του cutandspear.blogspot.com.

6 σχόλια:

kostasK είπε...

ok, 'ντάκσει...

Δεν ξαναγράφω στο blog σου!

:))

cosmic dancer είπε...

αυτό σημαίνει οτι είμαι εγώ ηλίθια ή ότι είσαι εσύ ηλίθιος;ή ότι είσαι ένας ηλίθιος που διαβάζει μια ηλίθια που τον διαβάζει και αυτή με τη σειρά της;(ηλίθια ερώτηση ε;)

(σου είχα σχολιάκι και για τον brett αλλά πάλι μου πέθανε ανεξήγητα ο υπολογιστής μου.ατυχή γεγονότα...ασε...βασικά θέλει πέταμα)

kostasK είπε...

η απάντησή σου είναι πολύ έξυπνη για να την καταλάβει ένας ηλίθιος όπως εγώ.

Πέραν της πλάκας πάντως, λατρεύω λέμε τα ηλίθια ανέκδοτα!! όχι τόσο επειδή τα θεωρώ ωραία (αφού είναι ηλίθια), αλλά επειδή γουστάρω όταν τα λέω να βλέπω τις φάτσες - ίδιες με χαρακτήρες του Αρκά όπως τους δείχνει στο τέλος - των ακροατών μου!! Η καλύτερή μου! Μιλάμε για πολύ καμμένα ανέκδοτα όμως...

του στυλ (δεν άντεξα):

- η γιαγιά σου ζει μόνη?
- όχι ψωνίζει από φούρνο

Υ.Γ. Ζεις?? (...)

kostasK είπε...

edit:

δε μου πες τελικά, τί έγραψες για τον Brett? (πρόσεξε καλά τι θα πεις γιατί θα τον πάρω και θα του τα πω όλα! θα σου δείξω εγώ....θα δεις τι θα πάθεις!)

ΣΕ άρεσε?

cosmic dancer είπε...

Αν ΜΕ άρεσε;!Toνε λάτρεψα ΣΕ λέω!Λοιπόν μου αρέσει η φωνή του,την έχω συνδυάσει με γλυκούλες indie καταστάσεις.Και εν ολίγοις έγραφα ότι μου αρέσει και μου έχει μείνει στη θύμησή μου (?!!) το refugees από το album των tears γιατί εμείς είμαστε των εμπορικών σίνγκλζζζ τύποι και γι'αυτό και έχουμε τραγουδήσει πλέιμπακ άπειρες φορές το animal nitrate.Τσίμπησα και τον κόμματο ο οποίος ΜΕ άρεσε πάρα πολύ,εισήχθη επιτόπου στο i-pod για λιώσιμο και σε ευχαριστώ.(αριστοκρατική υπόκλιση)

Η απάντηση μου προφανώς ήταν λίγο lame που λένε και τα αμερικανάκια.

Πάντως εγώ σοβαρά πιστεύω ακράδαντα στην επικινδυνότητα των ατόμων με υψηλό δείκτη ηλιθιότητας για τους λόγους που εξήγησα.

Μερικές φορές το εύπεπτο υπερκάψιμο και οι άλλες κρυφές αρετές ενός ηλίθιου αστείου μπορεί όντως να σε κάνουν να γελάς.Αλλά φορτώνω να βλέπω άτομα κατά τα άλλα αρκετά έξυπνα να γελάνε με αμερικανιές του τύπου Αννούλα-Γιωργάκης-φέρετρο-καρκίνος-aids και άλλα συναφή.Επίσης οι χοντράδες τύπου teen movies και πιο hardcore τύπου jackass ας πούμε με ξενερώνουν τα μέγιστα.

Η γιαγιά πρέπει να παίρνει και γαμώ τις συντάξεις για να ψωνίζει από φούρνο.(χοχοχο κρυάδα εσυ ζείς ή πέτυχα να σε εξουδετερώσω επιτέλους;)

ZΩ ρε!

kostasK είπε...

Τότε ο κόσμος δεν έχει καμία ελπίδα πλέον... (σατανικό χεχεχε)