Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Late night delirium

Είναι η ώρα αισίως τέσσερις παρά είκοσι (ολογράφως παρακαλώ γιατι δεν τεμπελιάζουμε δω πέρα) τη νύχτα πάντα.


Το ένα που θέλω να δηλώσω είναι πως θέλω να αφιερώσω στις φίλες μου την μοναξιά και την παράνοια το Pioneer to the Falls των Interpol και το Norwegian Hammerworks Corp. των Madrugada αντιστοίχως,με second runner up (έτσι δεν το λένε;) κυρίως για το δεύτερο,το Eric's Trip των Sonic Youth,μια που λέγαμε και για το Daydream Nation με τον καρντάση τον Kostas (θάθελα να τον προσφωνήσω φίλο μου στο ντελίριο αυτό αλλά φοβήθηκα μήπως τον θίξω και τονε προσβάλω).`


To άλλο που αδράττομαι της ευκαιρίας της δοθήσης να εξωτερικεύσω είναι ότι έχω φτιάξει μια playlist με Βοwie και Radio Dept.(ξέρω άσχετο) και το Close to me των Cure με την ελπίδα να παρηγορηθώ και να χαλαρώσω και να με πάρει ο ύπνος.


Και για να μην νομίζει ο αναγνώστης ότι είμαι σε τόσο αξιολύπητη κατάσταση όσο αφήνω να φανεί (=το γνωστό πλέον pathetic της αγγλικής) θα κλείσω με κάτι χαρούμενο.Σήμερα όπως θα γνωρίζουν όσοι ασχολούνται,χτές δηλαδή,είχε αγώνα ΠΑΟΚ-ΑΕΚ.("Τίμιος" ο ΠΑΟΚ αλλά για να δούμε τέλοσπάντων τι θα γίνει και με δαύτονα.)Και το έβλεπα λοιπόν και σε κάποια δόση,μάλλον στην αρχή από ότι θυμάμαι,έδειξε από τις κερκίδες να φαίνονται τα κεφαλάκια του Καρβέλα και της Αννιτούλας και από πίσω Ο Πρόεδρας ο Ζαγοράκης.Priceless που θα έγραφε και η Razz.Ήταν σαν να τους στεφανώνει.λολ.


Υ.Γ.:Mην εκλάβει κανείς από τα μιλλιούνια των αναγνωστών ότι λέγονται τα σχόλια αυτά χλευαστικά προς τις ομάδες.Ούτε καν προς τα πρόσωπα.Απλά χαμογέλασα με μια μαλακία.Και παροτρύνω και τον αναγνώστη να χαλαρώσει και να κάνει το ίδιο.Επίσης το "τίμιος" λέγεται για την προσπάθεια γιατί πέρσι από ό τι θυμάμαι ήταν σε πολυ χειρότερη κατάσταση από ότι είναι τώρα.Που τώρα είναι σαφώς πιο καλά.Αν και είναι και αρχή ακόμα.Αυτά προς αποφυγήν των παρεξηγήσεων.
Υ.Γ.2.:To Eric's Trip είναι σαν να τρέχεις μια ήρεμη,ήσυχη νύχτα σαν αυτήν,γρήγορα με το αυτοκίνητο και να τρέχουν δίπλα και γύρω σου τα φώτα του δρόμου και των χωριών και των πόλεων και ο δρόμος και τα δέντρα και τα σπίτια στην ερημιά και οι εξοχές και ο ουρανός και τα αστέρια πιο σταθερά από πάνω και ίσως το φεγγάρι.


Υ.Γ.3.:Φιλάκια (κλόπιραϊτ από ελληνοφρένεια για όσους έχουν υπόψη).

3 σχόλια:

kostasK είπε...

Τώρα είναι που εθίγην! (πως τα λέω έτσι,ε?πολύ με γουστάρω ώρες-ώρες!).

Άκου εκεί να θιγώ επειδή θα με αποκαλούσες φίλο!!

Αν και ως γνωστόν - λένε - δεν υπάρχει φιλία μεταξύ ανδρός και γυναιξί & τέκνοις, από την άλλη όμως είναι πολύ cult το "μεταξύ φίλων", βέβαια φίλοι-φίλοι-καριοφύλλι, αλλά όπως και να το κάνομε άλλωστε το φιλικό δεν μετράει και αν δε με σταματήσει κάποιος αυτή τη στιγμή θα ρουφήξω όσο διαθέσιμο bandwidth μπορεί να ΜΕ δώσει το blogspot, από την άλλη βεβαίως-βεβαίως προς τί η ανησυχία, μήπως το πληρώνουμε κιόλας - είδες ε? πάντα το τζάμπα είναι πιο γλυκό, αλλά μη μου μιλάς για άλλα γλυκά, χθες γιόρταζαν οι μισοί απόγονοι, πρόγονοι και επίγονοι όλων των συναδέλφων στη δουλειά και το σάκχαρο έχει βαρέσει ταβάνια λέμε, αλλά πάλι σαν να ξέφυγα λίγο από το θέμα που δεν είναι άλλο από το ότι: "μα καλά, βλέπεις και μπάλλλα-μπάλλλα(το λάμδα παχύ όπως λέμε γάλλλλα-γάλλλλα)? Σε παντρεύομαι τόσο γρήγορα, όσο οι Fall βγάζουν νέους δίσκους!!!

(ανάσα....ανάσα....λιποθυμ...επανήλθα...ανάσα...)

cosmic dancer είπε...

Kαλά άλλος γράφει για ντελίρια,άλλος έχει τη χάρη.Επικός όπως πάντα,πρέπει να σε πως το λένε....να σε ....πως το λέμε όταν σε παίρνουν στο στρατό,(με την καλή έννοια) όχι στρατολογήσουμε αλλά αυτό τέλοσπάντων στην επική μας Clan που είμαστε Lord of the rings epic style και δε συμμαζεύεται.


Για το μεταξύ ανδρών και γυναικών αν θέλεις και έχεις όρεξη μπορείς να δεις το ποστ "Ερώτηση # 3",του Ιουλίου του έτους που διανύουμε.Και πες μου.Το έχω θίξει εκεί το θέμα.

Τη στιγμή που γράφεις την απάντηση αυτή είσαι ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΑ high από sugar (που λένε και οι SOAD)!!!Υοu go παλουκάρι μου!

Η μπάλα έχει πολύ φάση.Ένεκα βέβαια αντροκρατούμενης παρέας την ξεκίνησα αλλά μου έμεινε.Μου κάνουνε και φροντηστήριο.Και που είσαι ακόμα.Έχω γράψει και θρυλικά ντέρμπι-ντοκουμέντα 5x5 με την κάμερα.Οπερατέρ,σπίκερ,ό τι θες είμαι μέχρι και τέρμα έχω κάτσει(με τεράστια επιτυχια αυτό εξυπακούεται).Η Clan κάνει τα πιό άκυρα σχόλια όταν βλέπουμε αγώνα.Τότε έχουν ειπωθεί τα πιό ιστορικά.Μη νομίζεις δηλαδή ότι το κατέχω επιστημονικά το θέμα αλλά ασχολούμαι περιστασιακά.Πέρσι ήταν η καλύτερη χρονιά μου.Ήξερα τις σταθερές πάνω κάτω εντεκάδες από τουλάχιστον 3 με 4 ομάδες.Με τιμά η πρόταση σας θα την σκεφτώ αλλά είμαι πολύ πιπίνι για γάμο.Είστε όμως πρώτος στην λίστα προτεραιότητας(έτσι δεν γράφεται;) και μετά το γάμο έχει γλέντι με πίτσα και μπίρες στον καναπέ με λίγους και εκλεκτούς.Να το κανονίσουμε μέρα που να έχει μπάλα όμως.Μη σου πώ να πάμε και κατευθείαν στο γήπεδο.

(Καλά είδες χτές στο εν λόγω μάτς που ρίξανε το διαιτητή;ζούμε μεγάλες στιγμές αυτό έχω να πώ.)

kostasK είπε...

Αυτά είναι!! γουστάρω γάμο στη μέση του γηπέδου λέμε! και θα χορέψουμε τον χορό του Ησαία μαζί με τον διαιτητή που προηγουμένως θα έχει βγάλει ειδική άδεια για να παντρεύει! θα ξεκινήσουμε μόδα χορεύτριά μου και θα το κάνουν όλοι. Αλλά θα πρέπει να "σκοράρω" live για να ζητωκραυγάσει ο κόσμος (πολύ καφρίλα μου βγήκε αλλά το αφήνω...)

Ευχαρίστως να με στρατολογήσετε με την καλή και την κακή έννοια μαζί!

Θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα βίνετο-ντοκουμέντα αυτών των αλήστου μνήμης αγώνων

Αν μου πεις ότι ξέρεις και τί είναι το οφ-σάιντ, έρχομαι να σε πάρω με διαιτητή και με επόπτη (εκ του "με παπα και με κουμπάρο") τώρα κι ας είσαι και πιπινάκι.Ξέρεις το ινδικό ρητό που λέει "γυναίκα που έχει βγάλει δόντια, είναι σιτεμένη"?? (μπρρρρρρ...)

Υ.Γ. Απάντησα - σε πνεύμα αντιλογίας όπως πάντα - και στην "ερώτηση Νο 3". Βάρα όσο θέλεις! Αντέχω!