Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Ναι μεν αλλα...

Ξεκινάω το πόστ με κάτι άσχετο αρχικά.Ο μήνας έχει εννιά (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και έχω κάνει πόσα πόστ;8 νομίζω;και με αυτό 9;πολυγραφόταη μου προέκυψα!

Και το κυρίως πιάτο είναι ότι χτές το βράδυ είδα ομολογουμένως ετεροχρονισμένα τον Batman τον σκοτεινό ιππότη.Γράφω τώρα εντελώς ανεπηρέαστη(=ανίδεη;) από κριτικές.Δεν έχω διαβάσει ούτε μία.Βρίσκω πως η ταινία είχε αρκετά έξυπνες ανατροπές και δεν ήταν απλώς οι κενές σπαστικές εξυπνακίστικες ανατροπές του μέσου αμερικάνικου blockbuster ήταν έξυπνες ρε παιδί μου,άξιζαν,είχαν ένα νόημα.Μάλιστα σε κάποια σημεία επιασα τον εαυτό μου απόλυτα συνεπαρμένο από την πλοκή και την αγωνία του έργου.Kαι το concept ήρωας-αντιήρωας ξετυλισσόταν ικανοποιητικά καλά και είχε τεθεί αρκετά εύστοχα.

Αλλά.Αλλά κάποια σημεία με προβλημάτισαν.Θα πω ένα γιατί για να θυμηθώ τώρα τα υπόλοιπα πρέπει να ξαναδώ την ταινία.Με ενόχλησε λίγο η νομιμοποίηση της παρακολούθησης στην υπηρεσία των καλών σκοπών του Batman.Ίσως λέω και μαλακίες εγώ η άσχετη αλλά τώρα μου ρθε να μην το έλεγα?Θάσκαγα!(Βιασμος της ελληνικής γραφής).

Aυτά τα ολίγα για σήμερα και πάντα με όλη μου την ανευθυνότητα και επιπολαιότητα.

2 σχόλια:

kostasK είπε...

να τα χιλιάσεις (τα ποστς)!

JOKER RULES!

cosmic dancer είπε...

Why so serious?Let's put a smile on that face με χιλιάδες χαζά ποστάκια ακόμα ;)