Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

I've put a goal in you.Ι cut and I spear,what else is there?

Λοιπόν να μαι!Γύρισα.Και ένιωσα την ανάγκη να ταϊσω αυτό το πνευματικό μου μωρό που λέγεται μπλόγκ και με κοιτάει τόσο αθώα με τα μεγάλα,βουρκωμένα και πεινασμένα του μάτια.

Σήμερα θα γράψω για το συναίσθημα που έχω.Είναι αυτό που έγραψα ακριβώς στο προηγούμενο ποστ.Δεν έχω σε τίποτα να ελπίζω είμαι ελεύθερη.Μεγάλη κουβέντα.Βέβαια μου φαίνεται πως oσμίζομαι και το άρωμα της αποτυχίας στον υγρό αέρα.Είναι όμως νωρίς ακόμα για αυτό.Ακόμα διορθώνεται.Ναι για να μη μου πεις "σκάσε μωρή γελάδα στο χέρι σου είναι στρώσε κώλο κάνε δουλειά".Από την άλλη σκέφτομαι όλα θα γίνουν.Όλα.Και δηλαδή τι;Eσυ είσαι ευτυχισμένος που έχεις 10 πτυχία,έχεις γράψει 21 βιβλία και καταξιώθηκες;ή μηπως είσαι ευτυχισμένη εσύ που κάνεισ τη δουλειά που σπούδασες σε μέτρια απόδοση και παίρνεις εκεί κάτι λεφτάκια και οι θειάδες σου λένε "μπράβο το παιδί αυτό πρόκοψε!" και βγαίνεις έξω και πίνεις κρασιά με τους εξίσου πνευματώδεις φίλους σου που άλλοι είναι καλύτεροι από σένα και άλλους τους λυπάσαι ενδόμυχα και φοβάσαι για την τύχη τους.Και λουφαρεις με κάθε ευκαιρία από αυτές τις υποχρεώσεις που εσύ τις διάλεξες αλλά ντρέπεσαι τώρα να παραδεχτείς ότι μετάνιωσες.Και δηλαδή αν δεν έκανες αυτό τί θα έκανες;Σώπα είδες το καλύτερο διάλεξες.Και δηλαδή τί άλλο θες για να είσαι ευτυχισμένος;Kάτσε για να καταλάβω μα τω θεώ Σέβο τι μου λές τώρα;;ότι είσαι κολλημένος με αυτήν την ίδια γυναίκα τόσα χρόνια που έκανε μια φορά το ψυχικό να πάει μαζί σου;Kαι άν την είχες δηλαδή θα ήσουν ευτυχισμένος;Μα πώς;Αφού είναι μόνο ένα όνειρο.Δεν την έζησες ποτέ.Sure she is charming,με το χιούμορ της,τον τύπο της...θε μου πόσο τέλεια μπορεί να είναι.Και γυρνάει με κάτι κουλ τυπάδες.Μπορεί και να έχει παντρευτεί τώρα.One thing is for sure.Εσένα δε σε σκέφτεται.Και αν ακόμα σε σκεφτεται το κάνει φευγαλαία και με ένα χαμόγελο ευγένειας και τυπικότητας αλλά μην της τα πρήξεις και πολύ!Μήπως να προχωρήσεις;Kαι προχώρησα και συμβιβάστηκα και πήρα ταρχίδια σου.Και αποδέχτηκα και είδα τη ζωή 30 χρόνια μπροστά και κάθε χρόνος την επαληθεύει.Και δεν είναι που είμαι εγώ γελάδα η αιτία γι αυτό.Και έτσι έγινες ένα ελύθερο άτομο.Έτσι λες.Και κάθε φορά που σε φέρνει ο δρόμος στα λημέρια της καίγεσαι να κάνεις reunion και πάντα παίρνεις τηλέφωνο και τρέμεις οταν δεν απαντάει και κάποιες φορές οταν τη βλέπεις λιωνεις και χάνεσαι και πετας στα συννεφα και εισαι ευλογημένος απο το θεο.ο πιο τυχερος στη γη.Όμως θα έρθει μια μέρα που θα αλλάξει τον αριθμό της και θα καλείς και θα είναι νεκρό.Και τοτε δυσκολα θα την ξαναδεις όπως την έβλεπες μια φορα στα τρια χρόνια.Μάλλον ποτέ ξανά.Μάλλον ήδη από τώρα ποτέ ξανα.Εσύ φταίς ρε Σέβο όμως.Εσύ τα προκαλείς όλα αυτά.Είσαι εθισμένος στη μιζέρια.Μα πώς να ορίσω εγώ ρε dancing queen αυτά που νιώθω για αυτήν;Tι να σου πω αγόρι μου.Ούτε και εγώ η αμιγώς κοσμικιά δεν μπορώ να απαντήσω.Ούτε το υπερπέραν το ίδιο.

Όμως τώρα γύρισα για λίγο πίσω σε αυτό το σπίτι που με είχε κλείσει μέσα του τόσο καιρο.Και δεν είναι άσχημα.Επειδή ίσως είναι και για λίγο μόνο.τέλοσπάντων άλλα καπέλα αυτά.

Έχω σκιστεί να τρώω.Και να ακούω σκυλάδικα.Και Σάκη Ρουβά.Επίσης έκανε comeback (για πόσο ακόμα δεν ξέρω και μάλλον τα προγνωστικά είναι δυσοίωνα) η σεξουαλική μου ζωή.Καλό είναι αυτό όσο μπουρδέλο και αν γίναμε μετα.Αυτό δεν το μετανιώνω.Κάπως πρέπει να τη βγάλουμε και εμεις ain't that right?

Αυτά από μένα.Πάω τώρα για καμία αμερικανίστικη άνευ όρων παράδοση σε κολασμένες λαίμαργες απολάυσεις με πολύ ζάχαρη και θερμίδες και vga και απόλα.

Υ.Γ.:Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάσει η να καταλάβει αυτην την παραλυρηματική μαλακία.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλώς όρισες πίσω και αναρωτιόμουν πότε θα ξαναέγραφες κάτι...εγώ ανυπομονώ να δω το σπίτι μου...άντε μόνο 15 παστίτσια, 30 κοτόπουλα και 45 χαλβάδες μείναν ακόμα...

kostasK είπε...

Άσε τα σάπια χορεύτριά μου και πες ΜΕ τώρα που με ξέρεις! Είμαι πεπεισμένος πια γι'αυτό.

Από το "Kάτσε για να καταλάβω μα τω θεώ..." μέχρι και το "Tι να σου πω αγόρι μου", δεν έχεις κάνει τίποτα άλλο από το να περιγράψεις τέλεια τα τελευταία 8 χρόνια της ζωής μου λέμε!

(γκρρρρ...σε μισώ και σε λατρεύω all the same time!)

Welcome back κοριτσάρα μου!

cosmic dancer είπε...

@ tougo:Μόλις σκεφτόμουν επηρεασμένη απο το παστίτσιο που μόλις εφάγα και τη μουσταλευριά που τώρα μασουλάω (couch potato lifestyle δε λες τίποτα αλλά εχω το ελαφρυντικό ότι μια στις τόσες γυρνάει κανείς στο πατρικό του) ότι η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ Η ΜΑΜΑ έχω την εντύπωση πως φτιάχνει τα φαγητά καλύτερα από όλες τις άλλες.Μια που είπες κάτι για παστίτσια κοτόπλα και χαλβάδες.Μου έλειψε και το τράβα καζανάκι.Ήταν ένας λόγος που γύρισα στο μέρος με το γρήγορο ιντερνετ.:D:D.ή πιο σωστά το ιντερνετ σε κανονικές ταχύτητες.


@Κostask:8 χρόνια;:$:$...Αυτό δεν είναι και πολύ ελπιδοφόρο για τους απανταχού κολλημένους.Καλά το τέλεια δεν χρειαζόταν να το πεις είναι πλεονασμός.Η τελειότητα είναι σύμφυτη της υπάρξεως μου και δεν θα μπορούσε παρά να εκράζεται στην άριστα λογοτεχνική μου γραφή.Καλώς σας ηύρα!!!!!Εγώ πάλι μόνο σε λατρεύω.:P!!!