Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Decades-Joy Division


Σήμερα ο καιρός εδώ δεν ήταν τόσο ενοχλητικός,ειδικά αυτή την ώρα (20:25) ο ουρανός έχει αρκετά σύννεφα χωρίς να είναι αυτό που αποκαλούμε συννεφιά και έχει και ένα δροσερό αερακι.Λοιπόν η θάλασσα,από την οποία έχω γυρίσει κανα 20λεπτο τώρα (και φοβάμαι πως η βρεγμένη μου περιβολή και τα γεμάτα άμμο πόδια μου δεν είναι ότι καλύτερο για την καρέκλα και το πάτωμα αντιστοίχως αλλά λείπει η μαμά ποντικίνα χορεύει το ποντικόπουλο) δεν είχε την αναμενόμενη αναταραχή που συνδέουμε συνήθως με το αεράκι αυτο...τώρα μόλις άρχισε να σηκώνει κύμα.
Αποφασίζω όπου ξέρω ότι θα έχω παρέα να μην φέρνω μαζί μου το i-pod και παρότι δεν πήγα κάτω με το ποδήλατο σήμερα πήρα για ασφάλεια μαζί μου το i-pod (σε περίπτωση που χρειαζόταν να γυρίσω με τα πόδια και χρειαζόμουν μουσική).Καθώς οι ταλαντούχοι μου φίλοι έπαιζαν ρακέτες ξάπλωσα στην πετσέτα μου και χάζευα τα κύματα και ακουγα τραγούδια.Επίσης συνήθως αγριες ροκιές για μένα τουλάχιστον δεν ταιριάζουν και τόσο με την καυτή ζέστη της παραλίας,γενικά δεν ταιριάζουν και πολλά από όσα έχω εκεί μέσα με την παραλία.Μπορεί κάποια να ταιριάζουν με την (ποδηλατική κάποιες φορές) διαδρομή ως εκεί αλλά δε θα λεγα πως ταιριάζουν με το καθεαυτό κλίμα.
Τέλοσπάντων ήταν κάπως σούρουπο...με όμορφο φως...όχι πολύ φωτεινά (όπως τα μεσημέρια που μου σπάει τα νεύρα) βάλε και τα σποραδικά νέφη και έχεις μια πολύ κοντινή εικόνα.Είχε ήρεμα κύματα (i don't know if that makes any sense some of you might understand what i mean) και εκείνη την ώρα τυχαίνει το decades στο shuffle.Και παρόλο που υπό κανονικές συνθήκες καμία σχέση με παραλία και καλοκαίρι δεν έχει το τραγουδι...εμοιαζε να δένει τόσο αρμονικά με το ρυθμό και την κίνηση των αργων ήρεμων κυμάτων και το φώς του ουρανου μόνο του και όπως έπεφτε στη θάλασσα.Δέν βρίσκω άλλα λόγια να αποδώσω με μεγαλύτερη ακρίβεια την εικόνα όμως προσπάθησα.

Το βιντεάκι στο οποίο παραπέμπω με το παρακάτω url δεν είναι το εν λόγω τραγούδι όμως κάπως έτσι ήταν η atmosphere (μια που πιάσαμε τους Joy Division) http://www.youtube.com/watch?v=kPY5TxTdElM&feature=related

Και η εικόνα ειναι κλεμμένη δεν διεκδικώ τίποτα από αυτήν απλα μου αρεσε και θεωρώ πως ταιριάζει.Απολαύστε...

1 σχόλιο:

kostasK είπε...

Συγνώμη κιόλας...αλλά είσαι σίγουρη ότι είσαι μόνο 18?? Κάποιο λάθος θα έχει γίνει, δεν εξηγείται διαφορετικά.
Μόλις αυτές τις μέρες ανακάλυψα το blog σου και έχω πάρει σβάρνα όλες τις αναρτήσεις,χωρίς να μπορέσω να προσπεράσω καμία (πολύ πολύ σπάνιο αυτό για μένα).
Απλά σταμάτησα εδώ γιατί έμεινα και λίγο μαλάκας.

Μα καλά?!?!?! Υπάρχει 18χρονη κοπέλα που ακούει Joy Division?? Ο κόσμος δεν είναι πλήρως καταδικασμένος ακόμα δηλαδή...

Να σαι καλά cosmic dancer, ME έφτιαξες τη μέρα...