Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Θα πάρει πούλο

Δοθήσης της ευκαιρίας που έχω ίντερνετ και μια που το ξαναθυμήθηκα να κράξω,θέλω να απευθύνω ένα δριμύ σιχτίριασμα στην Apple η οποία αυτοϊκανοποιείται τα μέγιστα.Αυτά τα i-pod αμέσως ψοφάνε μπαταριακά δηλαδή μιλάμε δε σε βγάζει σε ταξίδι.Πρέπει να το χρησιμοποιείς μετά απο πολλή βαθιά ενδοσκόπηση και περισυλλογή και με ωριμότητα και σύνεση.Γιατί μπορεί κάποια στιγμή να το χρειαστείς περισσότερο και να μην έχεις μπαταρία.Το γαμώτο είναι ότι υπάρχουν πολύ φθηνότερα μπιθριά που δεν είναι "ονόματα" αλλά έχουν την Άρτα και τα Γιάννενα,αναφέρω χαρακτηριστικά χωρητικότητα,αντοχή μπαταρίας,ραδιόφωνο και ηχογράφηση που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό.Μου φαίνεται θα δώσω 30-40 ευρώ και θα πάρω ένα τέτοιο γιατί η Apple είναι μόνο μούρη και design και τίποτα άλλο.Και δεν αξίζει τόσα λεφτά.

2 σχόλια:

kostasK είπε...

Εγώ αυτό που έχω βάλει στο μάτι (και ένας γκατζετάκιας φίλος έχει τρελαθεί μαζί του) είναι αυτό πάντως:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.661171

cosmic dancer είπε...

Εμ αυτά είναι αδερφέ πολυεργαλείο τι απλ και τρούπια πράματα ΜΕ λες τώρα!