Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Πές και εσύ μωρή τη μαλακία σου.Όλοι τη λένε.

Την αγωνιστική αυτή όπως και τις προηγούμενες φετινές ως τώρα δεν τις έχω πολυπαρακολουθήσει για διάφορους λόγους."Τρέχω" που λένε και οι Αθηναίοι.Άσε που δεν έχω και πολυ όρεξη τελικά.Έχω βαρεθεί.Πολλά σκηνικά αγωνιστικά αλλά και εξω/παρά-αγωνιστικά μου φαίνονται πλέον σκέτη υποκρισία.Τέλοσπάντω σήμερα παρόλο που "έτρεχα" σε διάφορες Δήμητρες και Δημήτρηδες πήρε το μάτι μου και το αυτί μου διάφορες φάσεις σε τηλεοραση και ραδιόφωνο αν και ακόμα δεν μπορώ να πω ότι σχημάτισα εικόνα.

Τέλοσπάντω ξανά εκεί που είπα "Γαμώ την πολυμετοχικότητά σου μωρή γίδα για ομάδα αστοδιάλο!" βάζει το "καταπληκτικό" γκολ ο Σαλπιγγίδης (είπε ο σπίκερ στο ράδιο εγώ δεν το είδα).Χρόνια πολλά κιόλας το γοητευτικό αγόρι-μπάι δε ουέι.Και προβληματίστηκα ρε παιδιά.Όχι ότι είμαι καμιά φανατική βαζέλα ή φανατική ή έστω "πιστή" οτιδήποτε as a matter of fact-απλώς παρακολουθώ αλλά ρε παιδια είναι με συγχωρείς τώρα αυτή η κατάσταση για να χαιρόμαστε;Δεν χαιρόμαστε επειδή έπαιξε καλά η ομάδα,ανακουφιζόμαστε που δεν έπαιξε χειρότερα.Μπράβο στον Ηρακλή πάντως αν και ακουσα ότι κάνανε και αυτοί κάτι μπινιές αλλά αυτά τα λένε μάλλον οι βαζελικοί κύκλοι που έχουν τα λεφτα (και παρόλα αυτά πάνε χειρότερα) οπότε δεν τα πολυ-πιστεύω.Έφη η ά-μπαλη γυνή.


Άσχετο με τη μπάλα αλλά επειδή έχω συνουσιαστεί σε συσσωρευμένα πόστ τελευταία είπα να συμπτήξω και αυτό σε αυτό το ποστάκι.Λαμβάνω αυτό το βήμα για να ευχαριστήσω τον Kostas που μου απαντάει σε ότι μαλακία-γιατί μερικά είναι πραγματικά η μαλακία η ίδια αντίθετα με το δικό του μπλόγκ-γράφω.Ακόμα και αν δεν απαντήσει ποτες ξανά τον ευχαριστώ που απάνταγε ως τώρα.Και όσους άλλους έχουν κατά καιρούς αφήσει σχόλια.Μιλ μερσί παιδιά.Είστε υπέροχοι που λέει και ο Πλούταρχος.(Δεν είναι ψυχαναγκασμός είναι στα αλήθεια ευχαριστώ :P)

4 σχόλια:

kostasK είπε...

Και γιατί να σταματήσω παρακαλώ, ε? εε??εεεε?? εεεεεεε? (......ε?)
Αν δε γούσταρα αυτά που γράφεις, δε θα σχολίαζα τίποτις χορεύτριά μου. Και άσε τώρα τα "ευχαριστώ" και τα "γράφω μαλακίες" και τα τοιαύτα. Οι ευγένειες δε μας πάνε! (παλιοβαζέλα! άκου εκεί ...στο 93') :))

Υ.Γ. Καλά βρε αθεόφοβη, παρακολουθείς -έστω λίγο- ακόμη και μπάλα? Νομίζω πως κάποτε σου κανα πρόταση γάμου. Την επαναλαμβάνω λέμε!Μάρτυς μου το blogspot!

cosmic dancer είπε...

ΣΕ έχω πεί αγορινα είναι κακό χούι που μου έμεινε.και i do λέμε!








...just married και καρδούλες...

cosmic dancer είπε...

Υ.Γ.:λίγα τα λόγια σου για τον βάζελο ξηγηθήκαμε;είναι αιτία διαζυγίου (ή αναθέρμανσης της σχέσης μέσω "πλακώματος" ανάλογα πως το βλέπει κανεις.)

kostasK είπε...

χεχεχε
γ...ήσι και ξύλο ένα πράμα δλδ :))

(είχα καιρό να γίνω μέγιστος κάφρος)